reklama

Mám úžasnú sestru...

V čase predvianočného zhonu a dokazovania si lásky čo najdrahšími darčekmi, naháňaním sa za najnovšími technickými novinkami pre naše deti, ktoré sú z roka na rok náročnejšie, chcem prispieť k skutočnej atmosfére pokoja a lásky Vianoc, a rada by som sa s Vami podelila o nádherný, aj keď veľmi smutný príbeh mojej sestry a jej rodiny...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
Obrázok blogu

Moja sestra Ivetka žije s manželom a ich 7 ročnou dcérkou Emmou v Montreale , v Kanade. Nemá ani veľkú vilu, ani žiadnu jachtu, žijú v prenajatom byte, majú staršie auto, ale oni sú spokojní, dôležité je, aby zdravie a láska nechýbala... Moja sestra sa zoznámila na detskom ihrisku s mladou Ukrajinkou, ktorá mala dve deti , 6 ročnú Sofiu a 4 ročného Serafína. Zistila o nej, že žije v Kanade ilegálne, porodila tu dve deti, s manželom nežije (stal sa z neho bezdomovec) . V lete ťažko ochorela, dostala rakovinu, a riešila problém, čo s deťmi. Moja sestra sa aj s manželom zachovala veľmi pekne, ponúkla sa, aj napriek tomu, že už mali naplánovanú dovolenku, že vezme zatiaľ deti k sebe. Dni v nemocnici sa predlžovali, a všetkým bolo jasné, že mladá žena svoj boj s rakovinou prehráva. Medzitým si deti u novej rodiny zvykli, sestra im postupne vybavila všetky doklady pre legalizáciu ich pobytu, (aj keď sú kanadskými občanmi, ich matka ich neprihlásila), začala ich učiť po anglicky (predtým sa rozprávali len s matkou po ukrajinsky), a nakoniec dospeli ,spolu s ich matkou ,k rozhodnutiu, že najlepším riešením pre nich bude pestúnska starostlivosť. Napriek tomu, že tieto deti mali ťažko chorú mamičku, ktorá sa im strácala pred očami, našli nový domov plný lásky a radosti u mojej sestry a jej rodiny. Pribudla im nová sestrička, ktorá sa tiež teší, že už nie je sama, dokonca dievčatká chodia spolu do prvej triedy. Pri častých návštevách v nemocnici, raz povedala matka týchto detí, že vidí, aké sú jej deti šťastné, že má pocit, že sa začínajú podobať na moju sestru. Asi najkrajší pocit, ktorý môže umierajúca matka mať(v tom hroznom stave, ktorý prežíva), je istota, že urobila pre svoje deti všetko, čo mohla. Bohužiaľ pred dvomi týždňami mamička týchto detí zomrela... Som hrdá na svoju sestru, a som šťastná, že na svete existujú ešte aj takýto ľudia, ktorí majú srdce na pravom mieste... Šťastné a Veselé , priatelia...P.S. Pretože byrokracia je aj v Kanade neuveriteľná, a od leta neboli úrady schopné vyriešiť finančnú pomoc pre tieto deti, pomohli Montrealské média ... Na druhý deň bol problém vyriešený. Pripájam link...http://montreal.ctv.ca/cfcf/video_popup?news_id=28141http://www.globaltv.com/components/print.aspx?id=1055119&sponsor=http://www.canada.com/montrealgazette/news/story.html?id=15a48841-dc61-473b-8c95-57054ee41d94&p=2

Renata Vašinová

Renata Vašinová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Matka dvoch detí, dúfajúca v lepší, tolerantnejší svet... Záhoráčka žijúca na južnom Slovensku... Zoznam autorových rubrík:  Slovensko-maďarské spolužitieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu