reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Renata Vašinová

Renata Vašinová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Matka dvoch detí, dúfajúca v lepší, tolerantnejší svet... Záhoráčka žijúca na južnom Slovensku... Zoznam autorových rubrík:  Slovensko-maďarské spolužitieSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Odvážna školáčka...

Renata Vašinová

Odvážna školáčka...

Dnes, skoro ráno, cestou do práce, som v poslednej chvíli zazrela na ceste medzi Šamorínom a Kvetoslavovom malé asi 8-10 ročné dievčatko. Vykračovalo si po dosť frekventovanej ceste, so školskou taškou na chrbte.Hlavou mi prebehlo tisíc myšlienok, od šoku, pocitu bezmocnosti až po pocit spokojnosti,že to nie je moje dieťa... Nedalo mi to, otočila som auto, a aj keď som dúfala, že už ju určite niekto zobral, vrátila som sa späť. Nechcela nastúpiť ku mne do auta, čo jej v konečnom dôsledku kvitujem... Hovorí, že ide do Šamorína do školy, a nepotrebuje pomoc. Tak som jej dala aspoň reflexnú vestu, aj tú mala problém prijať. Nechcem teta, veď ešte pôjdu za mnou aj moji bratia... Sadla som si do auta a so slzami v očiach som sa vrátila späť, na cestu do práce... Vidíme okolo seba veľa nešťastia, katastrof a zlých správ... Ale až keď sme sami konfrontovaní s tvrdou realitou, uvedomíme si, aké šťastie máme, že máme všetko, čo k životu potrebujeme, ešte aj čosi navyše. Že nemusíme poslať naše deti na nebezpečnú cestu. P.S. Na miestnom úrade v Kvetoslavove mi veľmi ochotná pracovníčka povedala to, čo som si aj myslela. Nevie vraj presne, ale ide o deti jednej alkoholičky. Zistí mi adresu...

  • 8. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Ďakujem szépen...

Renata Vašinová

Ďakujem szépen...

Týmito slovami vyjadruje môj 5-ročný syn vďaku za dobrý obed, či večeru mame, záhoráčke a otcovi maďarovi /maďarskej národnosti. Toto sú dve krátke, ale veľmi výstižné slová, ktoré ma v poslednej dobe napadajú ...

  • 22. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 436x
  • 33
reklama
SkryťZatvoriť reklamu