reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Renata Vašinová

Renata Vašinová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Matka dvoch detí, dúfajúca v lepší, tolerantnejší svet... Záhoráčka žijúca na južnom Slovensku... Zoznam autorových rubrík:  Slovensko-maďarské spolužitieSúkromnéNezaradené

reklama

Slovensko-maďarské spolužitie

Šamorínske verše... Somorjai versek po desiatich rokoch

Renata Vašinová

Šamorínske verše... Somorjai versek po desiatich rokoch

Pred desiatimi rokmi vznikla nádherná básnicka zbierka Šamorínske verše –Somorjai versek a následne koncertný projekt, kde sa spája lyrická duša poetky Juditky Kaššovicovej s charizmatickým bluesmanom Jurajom Turtevom.

  • 13. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Ďakujem szépen II.

Renata Vašinová

Ďakujem szépen II.

Vážený p. Fico, vážený p. Csáky ,

  • 9. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 32
Slovenská národná hrdosť

Renata Vašinová

Slovenská národná hrdosť

Rozdiely v národnej hrdosti Slovákov a Maďarov, alebo zopár postrehov zo života zmiešanej rodiny... Ja Slovenka – Záhoráčka, vychovávaná na slovensko-rakúsko-českej hranici a môj partner Slovák, maďarskej národnosti, z úplne opačnej strany Slovenska, zo slovensko-maďarsko-ukrajinskej hranice.

  • 21. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 37
Moja multikultúrna rodina...

Renata Vašinová

Moja multikultúrna rodina...

Neviem, prečo to postihlo práve mňa, Záhoráčku, ktorá okrem slovenčiny a záhoráckeho nárečia, nevie ani bliaknuť v inej reči... Buď je to osud, alebo trest za moju neschopnosť naučiť sa cudzí jazyk, alebo mám na tomto svete nejaké poslanie ? Predstavím Vám moju rodinu a pochopíte.

  • 9. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Šamorínske verše... Somorjai versek

Renata Vašinová

Šamorínske verše... Somorjai versek

Skvelý príklad slovensko-maďarského spolužitia...

  • 1. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 013x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu